torsdag 30 oktober 2008

Nej, nej

Förlust igår efter vad jag förstod en helt ok match med mycket tacklingar(!) champions league. Förlust även idag efter vad jag förstår.. ja.. var det hockey? Nej. Jag är glad att jag inte sett någon av dessa matcher. Allt verkar gå emot HV nu som har det mycket mycket tungt.

Landslagsuppehållet kommer minst sagt lägligt. Känns som att laget måste börja om från noll. Skita i all skit med usla matchstarter, uselt försvarsspel, uselt spel framför mål och usla domare (som tydligen ikväll). Själv ska jag försöka nollställa mig som supporter. Försöka bortse från alla onödiga borttappade poäng i de matcher som vanligt. Nästan så man börjar fundera på om slutspel i år kanske bara är bonus..

Nu orkar jag inte skriva mer. Återkommer eventuellt med mer om detta mörker som 08/09-säsongen hittills varit. Först och främst försöka ladda för nästa match, Färjestad hemma. Känns som en given förlust just nu. Kanske lika bra att börja matchen med så låga förväntningar allafall..

Inga kommentarer: