tisdag 27 april 2010

Mitt i guldfirandet

Ett litet livstecken härifrån mitt i allt firande, tittande på klipp och läsande på bloggar. Läget är att jag fortsätter njuta av guldet. Men samtidigt som jag läser allt jag kommer över om firandet, hyllningar till HV i krönikor och bloggar börjar jag snegla lite på silly season-tråden på HVs forum. Det finns ett liv efter guldet också. Fast just nu ska jag fortsätta njuta. Imorgon är det dags för den nu traditionsenliga kortegen genom Huskvarna och Jönköping för guldhjältarna. En dag man mer än vanligt saknar Småland.

Mer om värvningar och spelarförluster blir det längre fram här. Ska också försöka mig på en sammanfattning av säsongen, från den fina starten på hösten, lite tyngre vintern till det lite sega kvart och semispelet till slut den osannolika finalserien och det fantastiskt, härliga guldet.

Inga kommentarer: