torsdag 21 februari 2008

*pew*

Fy fasen vad lättad jag blev när jag läste de här raderna saxade från HV71.se:s eftersnack efter kvällens match:
"
### HV-tränaren om att Björn Melin utgick
- Det var en lättare skada. Inget allvarligt. Hade det varit slutspel hade han kunnat spela. Men nu ledde vi med 4-0 och då var det ingen idé att chansa.
"

Nu kan jag njuta av segern till fullo och sova gott i natt. Finns nog andra som inte sover lika gott i natt. Som tröst kan jag bara säga att det vänder. När vet man aldrig men någon gång vänder det.. Tyvärr.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh jag garvar gott... Klickade och undrade vem fan som är trött idag... Jojo... Den var bra. Tydligen så har jag inte sovit så gott då jag inte klippte den direkt...

Lilleman funderar inte länge till. Han byter nog tillbaka till HV snart...

10 år gammal och han nämnde detta för mig och jag frågade stilla... Vart ska du bo då...?

Nidek sa...

Hehe.. Låter som ett bra byte tycker jag. Går han över till HV är han välkommen att bo hos mig :)