lördag 22 mars 2008

Lite Silly Season mitt i allt

För några timmar sen stod det klart att det blir Timrå HV möter i semin. Lite bakom slutspelsridåerna börjar elitserielagen rusta inför nästa säsong. Enligt många källor, bland andra Hockeysverige.se ska Hagos vara så gott som klart för HV. Bra! Jag ville ha hit han redan inför denna säsong. Sen gör ett lite mer spektakulärt rykte gällande NHL-stjärnan* David Vyborny ska vara aktuell för HV. Spännande.. På minussidan ser det ut som vi förlorar Åkerman samt att Kaupilla och Ward inte blir erbjudna nya kontrakt. För er som vill följa rykten om nyförvärv och förluster rekommenderar jag annars HVfantasten.com. Men även här på AlltidHV kommer heta rykten och klara övergångar gällande HVs trupp självklart presenteras. Såklart..

*När jag skriver "Stjärna" så är det inte kvällspressens definition på minst tre byten i NHL jag använder utan jag menar just stjärn. Vyborny har de senaste säsongerna
snittat över 50p.

Inga kommentarer: