måndag 8 december 2008

Jämtin tillbaks

Först lite kort om matchen i lördags: 
Själv såg jag bara första perioden och väljer att fokusera på den och det positiva jag såg där. Hög forechecking, fysiskt spel, kreativitet och hög intensitet. Kort sagt: En av de bättre perioderna HV spelat denna säsong. Allt om dålig domare och spottloskor kan man läsa om på en uppsjö andra ställen..

Men nu glömmer vi Brynäsmatchen.. Ikväll smäller det på allvar. På första gången på länge känner man redan, såhär långt innan match av lite ökad puls. Jämtin spär på det här såklart. Vet inte vad jag tycker om Jämtin och hans övergång just nu. Allt för mycket är för mig orklart för att jag ska kunna känna mig riktigt sviken. Men att se honom, som han brukar vara, retlig, i LHC-dressen räcker nog för väcka hatkänslorna när det drar ihop sig till match.. 

Ett önskemål till HV: KÖR ÖVER LHC IKVÄLL! 

Inga kommentarer: