lördag 29 mars 2008

Mycket känslor

En match som den igår med ett så fruktansvärt snöpligt slut är det svårt att bara släppa den. Lite samma känslor som efter semiförlusten mot Färjestad för två år sedan. Först total glädje när man trodde, ja var nästan helt säker på att HV kvitterat i sista sekunden, som sedan förbyts i total tomhet istället. Det jag tidigare skrev idag om att HV lite får skylla sig själva känner jag inte riktigt nu. Just nu är istället känslan att HV blev bestulna på möjligheten att vinna matchen. Många domslut i mot sig och i liknande lägen när det var Timråspelare som var boven ingen åtgärd från domarn. Sen var ju också känslan att HV hann sätta kvitteringen innan slutsignalen. Eller rättare sagt: Är det inte något väldigt osynk mellan klockan på TVn, ljuden och/eller den officiella matchklockan så HAR HV absolut blivit bestulna på ett kvitteringsmål. Varför inte bara släppa måldomarbilderna så att saken är ur världen?

Mycket känslor idag. Flytt imorgon för mig också mitt i allt. Hoppas verkligen jag hunnit så långt att TVn är inkopplad klockan halv åtta imorgon kväll..

Inga kommentarer: